• Интернет-Клиент-Банк

    ПАО "СКАЙ БАНК" начал предоставлять услугу Интернет-Клиент-Банк

    Теперь работа системы "Клиент-Банк" возможна через публичную сеть Интернет.
    Подробнее...

  • Начните бизнес с нами
  • Пластиковые карты - деньги, которые всегда рядом
  • ПАО "СКАЙ БАНК" - надёжная поддержка Вашего бизнеса
  • Депозиты в «СКАЙ БАНКЕ» - это надёжно и выгодно (новые условия)!
  • Кредиты в «СКАЙ БАНКЕ» - Ваша надёжная поддержка (новые условия)!

Sky Bank предлагает бизнесу три новых пакета РКО в зависимости от его потребностей: Старт, Актив и Премиум. Мы установили единую стоимость открытия счета во всех пакетах - 100 грн, что в два раза ниже среднерыночного уровня; сделали бесплатным подключение и пользование Клиент-Банком; диверсифицировали стоимость месячного обслуживания (от 100 до 600 грн), в зависимости от особенностей вашего бизнеса.

При этом Sky Bank не взымает комиссию за внутрибанковские переводы средств, независимо от вида пакета. А обслуживание в Клиент-Банке традиционно дешевле, чем проведение платежей в бумажном виде. Открыть текущий счет могут как юридические лица, так и физические лица-предприниматели.

На виконання вимог «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженого Постановою Правління НБУ від 26.06.2015р. за №417, чинного з 03.07.2015р. (зі змінами)  при проведенні Клієнтом фінансових операцій з готівкою, Банк здійснює їх аналіз (перевіряє суть і мету операції, її відповідність фінансовому стану Клієнта та/або змісту його діяльності, а також наявність у Клієнта реальної можливості здійснити операцію у визначеній Клієнтом сумі, у тому числі шляхом проведення Банком порівняльного аналізу отриманих від Клієнта з метою здійснення операції з готівкою інформації та документів, з наявною в Банку інформацією про фінансовий стан Клієнта, отриманою в процесі обслуговування Клієнта).

З метою виконання вимог діючого законодавства України з питань фінансового моніторингу та здійснення Банком аналізу фінансових операцій Клієнтів, Банк має право витребувати, а Клієнт зобов’язаний надавати на вимогу Банка офіційні документи та інформацію щодо відповідної фінансової операції:

  • Внесення готівки від 150 000,00 гривень включно(або еквівалент цієї суми в іноземній валюті за курсом НБУ) протягом одного робочого дня:

Внесення готівкових коштів через касу Банку здійснюється лише після надання Клієнтом (до проведення фінансової операції) повної та достатньої інформації з підтверджуючими документами щодо джерела походження цих коштів(крім Торгівельної виручки).

  • Видача готівки від 150 000,00 гривень включно (або еквівалент цієї суми в іноземній валюті за курсом НБУ) протягом одного робочого дня:

Банк здійснює видачу готівкових коштів через касу лише після надання Клієнтом (до проведення фінансової операції) повної та достатньої інформації з підтверджуючими документами щодо джерела походження та цільового призначення цих коштів (крім отримання готівкових коштів для виплати заробітної плати працівникам Клієнта, пенсій та соціальних виплат, виплати залишку коштів при закритті рахунку)

 

Увага!

Фінансова допомога/ займ/ позика не можуть бути джерелом походження готівки. Зазначені операції мають здійснюватися виключно шляхом безготівкового перерахування коштів.

У разі надання Клієнтом повної та достатньої інформації та документів, Банк може забезпечити проведення фінансових операцій з готівкою. У разі ненадання Клієнтом Банку достатньої інформації/документів, надання неповної або недостатньої інформації, або за наявності інших ознак, які можуть свідчити про здійснення Клієнтом ризикових операцій, Банк має право відмовити у здійсненні відповідної операції з готівкою.

Дроблення Клієнтом операції з отримання/внесення готівкових коштів з рахунків/на рахунки може розглядатися Банком як ухилення Клієнта від фінансового моніторингу та/або як операція, що містить ознаки ризикової діяльності.

З повагою, Правління  ПАТ«СКАЙ БАНК»

В рамках проекта автоматизации процессов, Sky Bank перешел на АБС Б2 и внедрил систему интернет-банкинга для корпоративных клиентов - iFOBS. Corporate. Партнером по реализации проекта стал крупнейший поставщик автоматизированных банковских решений на рынке Украины - компания CS. Процесс внедрения прошел максимально оперативно и занял всего два месяца.

Лондон, Великобритания и Торонто, Канада, 18 сентября 2017 года – ПАО SkyBank (далее - SkyBank) выбрал платформу FusionBankingEssence, разработанную компанией Finastra,для автоматизации своих банковских операций в Украине. Данное решение является частью общего проекта трансформации коммерческого банка, основанного в 1991 году (ранее называвшегося Регион-Банк), который подразумевает новую, клиентоориентированную стратегию, принятую в банке после смены владельца в начале текущего года.

«Мы изменяем сам подход к банкингу, что, в свою очередь, привело к необходимости обновления нашей IT-инфраструктуры и инвестирования в новые, гибкие технологии, которые обеспечат нам конкурентное преимущество, – заявил Ариф Бабаев, Глава Наблюдательного совета, мажоритарный акционер SkyBank. Мы тщательно изучили рынок и уверены, что сделали правильный выбор, остановившись на компании Finastra. Компания известна своим новаторским подходом к банковской IT-трансформации, а платформа FusionBankingEssence, признанная одним из ведущих решений для банков, поможет нам занять лидирующие позиции на рынке цифровых банковских услуг в регионе».